Przed zakupem nowej kasy należy wysłać dokument zgłaszający ilość kas którą planuje użytkownik kasy zakupić.
Na tej podstawie Urząd Skarbowy odlicza przyszłemu użytkownikowi kasy conajmniej 700 zł od zakupu jednej sztuki urządzenia fiskalnego.
Przed zakupem nowej kasy należy wysłać dokument zgłaszający ilość kas którą planuje użytkownik kasy zakupić.
Na tej podstawie Urząd Skarbowy odlicza przyszłemu użytkownikowi kasy conajmniej 700 zł od zakupu jednej sztuki urządzenia fiskalnego.
Następnie po zakupie kasy i ufiskalnieniu jej przez serwisanta z ważnymi uprawnieniami do serwisowania kasy - w ciągu 7 dni muszą Państwo zgłosić zakup kasy do Urzędu Skarbowego. Po zgłoszeniu zostanie przysłany Państwu unikatowy numer kasy nadany przez Urząd Skarbowy.
Resztę formalności związanej z rejestracją, fiskalizacją, programowaniem, szkoleniem danego urządzenia fiskalnego, załatwia Serwisant firmy TORELL, bądź Serwis lokalny, partner firmy TORELL posiadający uprawnienie do tego typu działań.